نظرسنجی

راهنما

مشتری گرامی ؛
مدیریت شرکت پرستوی آبی ارگ در نظر دارد در راستای سیاست های مشتری مداری خود و ارائه خدمات بهتر و ارتقاء سطح کیفی و کمی محصولات و هم چنین اجرای طرح تکریم مشتریان از طریق فرم نظر سنجی ، تحقق این مهم را فراهم آورد. لطفاً با درج نظرات سازنده خود ، ما را در مسیر بهبود روز افزون فعالیت هایمان یاری فرمایید.
لطفا برای ثبت نظرات خود در مورد هر کدام از بخش های فروش و یا خدمات پس از فروش شرکت پرستوی آبی ارگ قسمت مربطه را از کادرهای بالا انتخاب نمایید.

فروش

پاسخگویی پرسنل جهت ارائه راهنمایی و حمایت از مشتری / / / / / / می باشد.

رعایت ادب و احترام و نحوه برخورد پرسنل / / / / / / می باشد.

تحویل به موقع خودرو / / / / / / می باشد.

ارائه مستندات در خصوص ( قرارداد ، اسناد و مدارک) / / / / / / می باشد.

نحوه تحویل خودرو / / / / / / می باشد.

شرایط و تسهیلات فروش / / / / / / می باشد.

تناسب قیمت با قیمت خودروهای موجود در بازار / / / / / / می باشد.

نوع خودرو من / / / / / می باشد.

خدمات پس از فروش

نحوه پذیرش خودرو / / / / / / می باشد.

رعایت ادب و احترام و نحوه برخورد پرسنل تعمیرگاه / / / / / / می باشد.

تشریح خدمات و تعمیرات توسط پذیرشگر / / / / / / می باشد.

کیفیت قطعات و لوازم یدکی مصرفی / / / / / / می باشد.

مدت زمان توقف خودرو در تعمیرگاه / / / / / / می باشد.

هزینه های پرداختی / / / / / / می باشد.

رفع ایراد خودرو / / / / / / می باشد.

بدنه و رنگ خودرو / / / / / / می باشد.

لذت رانندگی با خودرو / / / / / / می باشد.

ادوات برقی خودرو / / / / / / می باشد.

شتاب و کشش خودرو / / / / / / می باشد.

مصرف سوخت خودرو / / / / / / می باشد.

نوع خودرو من / / / / / می باشد.