عضویت در سایت

عضویت در پرستوی آبی ارگ اختصاصی می باشد بعد از ارسال اطلاعات برای مدیر وب سایت و بررسی اطلاعات فرستاده شده ایمیلی برای شما فرستاده خواهد شد

2 + 15 =

رمز با نامه برای شما فرستاده خواهد شد.

ورود به سایت

عضویت در پرستوی آبی ارگ اختصاصی می باشد بعد از ارسال اطلاعات برای مدیر وب سایت و بررسی اطلاعات فرستاده شده ایمیلی برای شما فرستاده خواهد شد

بیست − بیست =


  • علت نبود سینی زیر موتور به صورت فابریک در خودروی گریت وال چیست؟

    بحث کلی در خودروهای روز که درجه حرارت کارکرد بالایی دارند و بعضاً تا 107 درجه نیز می رسد، خنک کردن سیستم در کمترین زمان است.  این عمل با جابجائی هوا از مسیر ورودی جلو پنجره و شبکه های روی سپر و خروج از قسمت زیر موتور انجام می شود.سینی زیر موتور با مسدودکردن این مسیر میزان عبور هوا کاهش داده و بازدهی سیستم خنک کننده را پایین می آورد. لذا توصیه نمی شود.

  • چرا در هر 5000 کیلومتر حتماً می بایست برای انجام سرویس ها به نمایندگی مراجعه شود؟

    زیرا برنامه های سرویس و نگهداری صحیح و به موقع شرط اصلی حفظ سلامت خودرو می باشد. نمایندگی ها براساس جدول ارائه شده توسط سازنده خدمات لازم را ارائه خواهند نمود و مراکز متفرقه از این برنامه اطلاعی نداشته و انجام بعضی از کارها خطرآفرین بوده  که در نهایت سلامت سرنشینان را به مخاطره خواهد انداخت.

  • به چه علت قطعات خودرو برای استفاده در خارج از نمایندگی ها در دسترس نمی باشد؟

    شاید به نظر تعویض یک قطعه کار ساده ای باشد .ولی ساده ترین کار اگر توسط شخص ناآگاه صورت پذیرد، می تواند صدمات مختلفی را بوجود آورد. قطعاً تنظیمات و شناسایی بعضی از اشکالات بدون استفاده از دستگاه عیب یاب امکان پذیر نیست و مراجعه به نمایندگی به صرف و صلاح مصرف کننده می باشد.

  • به چه علتی تعویض روغن موتور خودرو حتما می بایست در نمایندگی ها انجام گیرد؟

    مشکلات و معضلاتی که در بازار روغن وجود داشته و بعضاً مصرف کنندگان را با مشکلات جدی مواجه کرده (سوابقی هم در شرکت موجود است)، از همه مهمتر روغن موجود در انبار نمایندگی ها با نظارت ما و از تولیدکننده مستقیماً تهیه شده و براساس قراردادی که وجود دارد در صورت بروز مشکل اگر عامل روغن موتور باشد، تحت پوشش گارانتی تولیدکننده
    می باشد.

  • چگونه از اصل بودن قطعات و صحت هزینه های درج شده در فاکتور مطمئن شویم؟

    با دریافت فاکتور رسمی نمایندگی با آرم شرکت راین خودرو از اجرت ها مطمئن باشید، قیمت قطعاتی که در مقابل شماره فنی آنها ستاره نداشته باشد قطعاً قیمت شرکتی است (به استثنای روغن موتور کاسترول که با * مشخص می شود و شرکتی می باشد). در غیر اینصورت اگر مشکلی داشته باشید می توانید از شرکت استعلام نمایید.

  • چگونه می توان به اطلاعات شرایط فروش خودرو ها دسترسی داشت؟

    شما می توانید بامراجعه به لینک شرایط فروش در وب سایت،از شرایط به روز فروش خودرو های موجود مطلع شوید.

  • چگونه می توان با نمایندگی ها فروش شما در ارتباط بود؟

    شما می توانید با مراجعه به لینک نمایندگی های فروش،به اطلاعات تماس کلیه نمایندگان سراسر کشور دسترسی یابید.