دوره تخصصی سرویس و نگهداری فولکس وگن ID.4 با حضور مدیر ارشد خدمات پس از فروش چین در خودروسازان راین برگزار شد

دوره آموزشی فوق تخصصی سرویس ،عیب یابی و تعمیرات فنی خودرو تمام برقی فولکس وگن ID.4 در شرکت خودرو سازان راین برگزار شد. ویژگی این دوره آموزشی به جهت حضور مدیر ارشد خدمات پس از فروش، از کشور چین بود. ایشان طی سفر چند روزه خود به ایران ضمن بازدید از زیرساخت های خدمات پس از فروش و تعمیراتی شرکت پرستوی آبی(شرکت فروش و خدمات پس از فروش محصولات خودرو سازان راین) از سطح ارائه خدمات و سرویس‌های دوره ایی خودرو های برقی فولکس وگن در نمایندگی‌های شرکت خودرو سازان رایِن اظهار خرسندی کرد.
همچنین ایشان در طی یک دوره آموزشی پیوسته چند روزه، شامل مباحث تئوری و عملی ، آموزش تخصصی بخش های مختلف خودرو، باتری، پیشرانه و …، و مباحث تخصصی عیب یابی احتمالی و رفع آن و تعمیرات هر بخش را به صورت حضوری و در بستر آنلاین به شبکه نمایندگان و کارشناسان فنی نمایندگان ارائه کردند؛ باز آموزی و پاسخ به سوالات کارشناسان فنی نمایندگان، از مهمترین بخش های این دوره بود که با موفقیت انجام شد.
در این دروه آموزشی که بصورت آنلاین و حضوری برگزار شد، بیش از 35 کارشناس و سرپرست ارشد فنی نمایندگی های شهر های مختلف شرکت خودرو سازان راین حضور داشتند که دانش فنی خود در خصوص ID. 4 را کامل و بروز رسانی کردند.
پیش از این شایعات و خبر های مختلفی در خصوص ابهام شکل خدمات رسانی در خصوص خودرو های برقی عرضه شده توسط خودرو سازان راین مطرح بود، که با توسعه روز افزون شبکه نمایندگان و آموزش های پیوسته تخصصی به کلیه نیازهای این بخش نیز پاسخ کامل داده خواهد شد.
در حال حاضر نیز محصولات شرکت خودرو سازان راین با شرایط فروش نقدی و قیمت قطعی و تحویل فوری در حال اجرا و ثبت نام می باشد. کلیه علاقه مندان میتوانند با مراجعه به سایت شرکت خودرو سازان راین www.rvmco.ir از جزئیات آخرین بخشنامه مطلع و با کارشناسان و نمایندگی ها مختلف در استان های کشور در تماس باشند.