امکان شخصی سازی آپشن های دلخواه خودرو R3

طی مصاحبه با جناب آقای مهندس ناصر حیدری مدیر خدمات پس از فروش پرستوی آبی ارگ، امکان شخصی سازی آپشن های دلخواه R3 مطابق با خواست مشتری امکان پذیر می باشد

 

فراخوان رانندگان و مالکان وانت‌بار برای دریافت کارت هوشمند

از سوی سازمان راهداری انجام شد؛

در راستای طرح «ساماندهی ناوگان و رانندگان وانت بار فعال در بخش حمل‌و نقل عمومی جاده‌ای» و تخصیص سوخت بر اساس پیمایش، رانندگان و مالکان وانت بار برای دریافت کارت هوشمند به اداره‌های کل راهداری استان‌ها فراخوانده شدند.

مصوبه واردات خودرو با چه شرایطی اجرا می‌شود

تأیید منشأ ارز مورد نیاز برای واردات خودرو از سوی بانک مرکزی، مهم‌ترین الزام پیش روی واردکنندگان خودرو خواهد بود.

مونتاژ به جای خودروی ملی

تا ۳۰ سال آینده درگیر پراید و پژو خواهیم بود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی همچنان از کیفیت خودروهای تولید داخل گلایه دارد و معتقد است که با وضعیت فعلی صنعت خودروسازی ما صرفا مونتاژ کار شده است. او به برخی اظهارات غیر کارشناسی نیز پاسخ داده و معتقد است که برخی از این اظهارات از سر بی‌اطلاعی و برخی دیگر نیز از سر منافع شخصی بیان می‌شود.

عوارض آزادراه ها ۲۰ درصد افزایش می یابد

 دبیر انجمن شرکت های سرمایه گذار در آزادراه ها از افزایش ۲۰ درصدی عوارض عبور از آزادراه ها خبر داد و گفت: به زودی نرخ های جدید ابلاغ می شود.

اتوبوس‌های کم کارکرده اروپایی در راه تهران

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوس‌های کارکرده اروپایی توسط بخش خصوصی و با یک پنجم قیمت تعمیر اتوبوس‌های فعلی خریداری می‌شوند.

همه منتخبان سامانه یکپارچه خودرو مشمول دریافت خودرو شدند

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام طرح‌های فروش خودرو خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی خبر داد و گفت: به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

شفافیت بازار خودرو با عرضه در بورس کالا

دو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقدند عرضه خودرو در بورس کالا نخستین گام برای حمایت هم‌زمان از تولیدکننده و مصرف‌کننده، پیاده‌سازی بازاری شفاف و رقابتی برای خودرو و رسیدن به مرز تعادل قیمتی است.

با ۵۰ میلیون در قرعه کشی خودرو برنده شوید!

دبیر انجمن خودروسازان گفت: یکی از معاونین وزیر صمت مدعی است، هکر‌ها در ازای دریافت مبلغی، فهرست برندگان قرعه‌کشی خودرو را تغییر می‌دهند.

اخبار و تازه ها